ثبت شرکت تولید محتوا

ثبت شرکت تولید محتوا

چگونگی ثبت شرکت تولید محتوا

ثبت شرکت تولید محتوا یکی از نکات بسیار مهم تجارت الکترونیک است. در واقع یکی از مهم ترین قسم های منوط بر تجارت الکترونیک، محتوایی است که در آن ایجاد می‌شود. حال به این سوالات می‌رسیم که  ثبت شرکت تولید محتوا چیست؟ ارتباط آن با تجارت الکترونیک چیست؟ تجارت الکترونیک چیست؟ به عبارتی می‌توان چنین گفت که، در حال حاضر تجارت الکترونیک وارد عرصه شده است ولیکن چگونه؟ و اینکه  توجه داشته باشید که آیا می‌دانید کدام یک از بخش ها زمینه ی تجارت الکترونیک را برای ما فراهم می‌سازد؟ با لیولند همراه باشید تا شما عزیزان را در راستای چگونگی ثبت شرکت تولید محتوا و ارتباط آن با تجارت الکترونیک آشنا سازد.

زمینه هایی که بستر ساز تجارت الکترونیک می‌باشد

زمینه هایی که بستر ساز تجارت الکترونیک (electronic commerce) برای ما می‌باشد، در حال حاضر در ایران گوگل، شبکه ی اجتماعی اینستاگرام، شبکه ی اجتماعی تلگرام است.البته زمینه های دیگری نیز وجود دارد که آن را برای ما ممکن می‌سازد ولیکن همچون برنامه های فوق, قوی و قدرتمند نیستند

زمینه ی فعالیت شرکت های تولید محتوا

زمانی که شما به خوبی با فعالیت تولید محتوا آشنا شوید تمایل دارید که هر چه بیشتر به فعالیت خود رنگ و لعاب دهید. به عبارتی تمایل دارید به صورت رسمی فعالیت خود را پیگیری نمایید. شما می‌توانید زمینه ی فعالیت خود را به گونه ای پیش ببرید که با کمپانی های بزرگ وارد عمل شوید. بلی مقصود ما از این گفتار شرکت است، شما میتوانید فعالیت خود را در قالب شرکت ایجاد کنید و یک مجموعه شکل دهید. لازم است شما در راستای انعقاد معاهده با مشتریان خود، ویژگی و شرایط مناسبی را ایجاد نمایید. شرکت یک قالب مجاز و قانونی برای فعالیت هر چه بهتر شما می‌باشد. 

ثبت شرکت تولید محتوا

شرایط لازم ثبت شرکت تولید محتوا

دست کم حضور دو شخص اعم از حقیقی یا حقوقی لازم است
دست کم باید یک میلیون ریال، معادل 100 هزار تومان در اختیار باشد
یک محل به عنوان دفتر مرکزی وجود داشته باشد
آدرس دفتر مرکزی و تلفن ثابت دفتر مرکزی مورد نیاز است
تهیه و تنظیم صورت جلسه از سوی شما
تهیه و تنظیم اساسنامه از سوی شما
تهیه و تنظیم اظهارنامه از سوی شما
انتخاب یک نام از سوی شما با رعایت قوانین و مقررات موجود
تعیین سمت هر یک اعضاء شرکت همچون؛ رئیس هیأت مدیره، مدیر عامل و ....
تعیین میزان سهم هر یک از شرکاء شرکت

مدارک لازم ثبت شرکت تولید محتوا

شرایط لازم جهت انتخاب نام مناسب برای مؤسسه تولید محتوا

نام یک شخص حقوقی عبارت است از واژه یا واژگانی با معنی معین که متقاضیان ثبت اعم از ایرانی یا خارجی برای شناسایی اشخاص حقوقی به مرجع ثبت پیشنهاد می‌کنند. ضمن اداره ثبت شرکت ها انتخاب نام از سوی شما دست کم باید دارای سه قسمت یا واژه باشد. بنابراین اتخاذ نام از سوی شما که دارای 2 واژه یا یک واژه است چندان امکان پذیر نخواهد بود. ولیکن چندان موضوع غیر واقعی نیست و شاید با کمی بررسی از سوی شما بتوانید به ثبت نام شرکت خود بپردازید.

زمان لازم برای ثبت شرکت تولید محتوا

تصدیق نام انتخاب شده برای مؤسسه از سوی شما طی 48 ساعت اگر نام اتخاذی از سوی شما تایید نشود شما باید نام انتخاب شده را تغییر دهید
انتشار آگهی تأسیس طی 12 روز
انتشار آگهی در روزنامه رسمی طی مدّت 15 روز. (ابتدا باید هزینه ی انتشار آگهی از سوی شما پرداخت گردد.)

سخن پایانی

لیولند در این مقاله سعی داشت شما عزیزان را با چگونگی ثبت شرکت تولید محتوا آشنا سازد. لازم به ذکر است که شما به هر میزان که از سواد علمی برخوردار باشید، از آنجایی که هر کاری مهارت خاص خود را می‌طلبد, توصیه می‌شود که از افراد متخصص در این زمینه کمک دریافت کنید. در همین راستا مشاوران کارآزموده و خبره لیولند برای راهنمایی شما عزیزان و پاسخگویی به تمامی سوالات شما آماده خدمت رسانی می‌باشند.

لیولند

مشاوره ثبت شرکت تولید محتوا

جواب تمامی سوالات خود در مورد ثبت شرکت تولید محتوا را در سریع‌ترین زمان ممکن از کارشناسان لیولند دریافت کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اسکرول به بالا